Για να γινει δεκτη απο την κοινωνια μια ομαδα ανθρωπων,πρεπει να καλυπτει το 1% του πληθυσμου της.
Εμεις δεν συμπληρωνουμε το ποσοστο αυτο....
η κοινωνια δε μας δεχεται.....
αλλα εμεις την πολεμαμε...
οχι για να μας δεχτει,αλλα γιατι διαφερουμε...
διαφερουμε για την Ιδεα και την Τιμη μας!

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΧΤΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ


Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Άρχισαν τα πρώτα δείγματα της πολιτικής του Γιωργάκη


Τη στιγμή που ο Πρωθυπουργός και υπουργός Εξωτερικών της χώρας κ. Γιώργος Παπανδρέου συναντούσε τον πρωθυπουργό της ΠΓΔΜ κ. Νίκολα Γκρούεφσκι στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες, η «κόκκινη γραμμή» των εθνικών μας θεμάτων έμοιαζε λίγο με... ανορθογραφία. Mε αφορμή όχι κάποιο θερμό επεισόδιο Τούρκων ή Σκοπιανών, αλλά από την προσωπική ιστοσελίδα του Έλληνα πρωθυπουργού!
Όπως αποκάλυπτε χθες το «ΘΕΜΑ», στην ιστοσελίδα του πρωθυπουργού, www.papandreou.gr, προτείνεται η ανάγνωση του βιβλίου «Το βάσανο της Ιστορίας».
Στο βιβλίο αυτό διαστρεβλώνεται επικίνδυνα η Ελληνική Ιστορία από την αρχαιότητα έως σήμερα, ενώ παράλληλα δίνεται θεωρητικό «άλλοθι» για την κλιμάκωση της αλυτρωτικής πολιτικής των γειτόνων μας σε βάρος της χώρας μας.
Ο κ. Παπανδρέου από τις 15/09/2008 και στην υπο-ενότητα της ιστοσελίδας του με τίτλο «Θεωρήματα Βιβλίου» προτείνει το βιβλίο-πρόκληση σχετικά με τον «εθνικισμό στην Ελλάδα και την Τουρκία».
Προτείνει ένα βιβλίο, το οποίο, μεταξύ άλλων, χαρακτηρίζει «εθνικιστικό κίνημα» την Επανάσταση του 1821 με την εφαρμογή «στρατηγικών εξαναγκασμού, προσηλυτισμού, εκδίωξης και εξόντωσης» εις βάρος των... Τούρκων, αμφισβητεί ευθέως την ελληνικότητα της Μακεδονίας και μιλά για «τουρκική» μειονότητα στην Ελλάδα .
Στη συγγραφική δουλειά των κυρίων Ουμούτ Οζκιριμλί και Σπύρου Σοφού, γίνεται αντιληπτό, από τον πρόλογο κιόλας του βιβλίου, ότι οι πάγιες και ανυποχώρητες θέσεις της Ελλάδας έναντι των διεκδικήσεων της Άγκυρας στο Αιγαίο υποθηκεύονται, μια και χαρακτηρίζονται ....εθνικιστικές!
Στη σελίδα 14 του βιβλίου επίσης αναφέρει ότι :«Η απόσχιση ( της Ελλάδας) από την Οθωμανική Αυτοκρατορία αντιστοιχούσε σε έναν ακρωτηριασμό», ενώ λίγο πιο κάτω στην σελίδα στη σελίδα 42 οι συγγραφείς αναφέρουν ότι : «Οι δεσμοί μεταξύ των Οθωμανών Ελλήνων και της αυτοκρατορίας μπορούν να περιγραφούν όπως ...η σχέση μεταξύ μίας μητέρας και των παιδιών της»,
Στη σελίδα 75 επιχειρείται ο επαναπροσδιορισμός της έννοιας του παιδομαζώματος υπό το πρίσμα του.... κοινωνικού μηχανισμού»!
Με βάση την πρωθυπουργική πρόταση προς άπαντες τους Έλληνες, τα πραγματικά κίνητρα των επαναστατημένων προγόνων μας μάλλον δεν θα πρέπει να αναζητούνται πια στη σκλαβιά 400 ετών, αφού η Επανάσταση «παρακινήθηκε από την οικονομική δυσαρέσκεια, από την αμφισβήτηση του φορολογικού συστήματος και των …τοπικών Οθωμανών αξιωματούχων» (σελ. 278).
Όσον αφορά στους αγωνιστές του 1821 που θυσιάστηκαν για την ελευθερία μας, «στην πραγματικότητα, το αντικείμενο διακύβευσής τους δεν ήταν η προσδοκία εκείνων που είχαν εμπλακεί στον πόλεμο να διεκδικήσουν συμμετοχή στο αναδυόμενο έθνος, αλλά η επιθυμία τους να ηγηθούν του αγώνα και να ...αποκομίσουν από αυτόν τα περισσότερα δυνατά οφέλη». (σελ. 83).
Υπό αυτό το πρίσμα «η έννοια της νεότερης Ελλάδας δεν ήταν τόσο προϊόν των διαδικασιών διαμόρφωσης εθνικής ταυτότητας εντός των ελληνόφωνων ή των χριστιανικών ορθόδοξων πληθυσμών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, όσο αποτέλεσμα οικειοποίησης της πολιτιστικής κληρονομιάς μιας "αποεδαφοποιημένης" ουτοπικής κλασικής Ελλάδας».(σελ. 162).
Οι Έλληνες, όπως αναφέρεται στο βιβλίο, «μέσω μιας ….διαστρεβλωμένης λογικής, κατά την οποία το όνομα "Μακεδονία" ήταν αποκλειστική ιδιοκτησία του ελληνικού έθνους» (σελ. 188) χρησιμοποίησαν μία σειρά μεθόδων για να επιτύχουν τους «εθνικιστικούς» τους στόχους.
«Ο πολιτικός λόγος, η αρχαιολογία και ο "επιστημονικός εθνικισμός" -μία εικονική βιομηχανία που αποτελούνταν από επιστημονικές και ημι-επιστημονικές εργασίες, εκδόσεις και εκδηλώσεις- επιστρατεύτηκαν για την υποστήριξη των ελληνικών ισχυρισμών» (σελ. 188)


απο:ΙΧΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου